18.9 C
Athens
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΝέαΑπόψειςΚάτω τα χέρια και ν΄αφήσουν ήσυχα τα υπόλοιπα 22 αεροδόμια. Του Νίκου...

Κάτω τα χέρια και ν΄αφήσουν ήσυχα τα υπόλοιπα 22 αεροδόμια. Του Νίκου Μακράκη

Ημερομηνία:

Κανένας λόγος δεν υφίσταται ώστε να πρέπει να πουληθούν και τα υπόλοιπα  22 αεροδρόμια ,περνώντας  με την μορφή ενοικίου για 40 η 49 χρόνια σειδιωτικές επιχειρήσεις.

Είναι περιουσία του  Ελληνικού λαού  αφού με χρήματα του Δημοσίου δημιουργήθηκαν.

Έγιναν για να στηρίξουν τοπικές κοινωνίες και περιοχές με τουριστική ανάπτυξη οι οποίες   είχαν ανάγκη σύνδεσης με την ενδοχώρα και προορισμούς από το εξωτερικό.

Αποτελούν μέγιστης  Εθνικής σημασίας κρατικές ιδιοκτησίες με ότι αυτό συνεπάγεται στην περιοχή ειδικότερα  του ανατολικού Αιγαίου. Τα κρατικά η δημοτικά  αεροδρόμια, αποτελούν εθνικό στρατηγικό πλούτο
όπως τα σχολεία, τα νοσοκομεία,τα μουσεία ,τα κρατικά ΜΜΕ και τα  Μέσα μεταφοράς.

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανέναν και σε καμία κυβέρνηση να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση των υπολοίπων 22 αεροδρομίων. Τα πρώτα 14 διεθνή άεροδρομια , συν αυτό της Αθήνας δόθηκαν με συμβάσεις αυστηρά μονοπωλιακού χάρακτηρα και με τέτοιες διασφαλίσεις προς όφελος μόνο του  ιδιώτη επενδυτή εις βάρος του Έλληνα πολίτη.

Για πια ανάπτυξη επένδυσης  συζητάμε , όταν ο επενδυτής εξασφαλίζει μονοπωλιακό καθεστώς και μάλιστα με ομπρέλα χιλιομετρικής απόστασης περιμετρικα  του αεροδρομίου του.( στα 100 χιλιόμετρα δεν μπορεί να αδειοδοτηθεί άλλο αεροδρομιο). Ποιος άλλος κλάδος ιδιωτικής επιχείρησης μπορεί να εξασφαλίσει και μονοπωλιακό καθεστώς στην επένδυση του  και μάλιστα όταν αυτή υφίσταταήδη σαν κρατική η δημοτική επένδυση με φήμη και πελατεία;

Αλήθεια , στην Ενωμένη Ευρώπη δεν υποτίθεται οτι πρεσβεύουμε το επιχειρείν και είμαστε ενάντια στα μονοπώλια κρατικά η ιδιωτικά  ;Γιατί  στην χώρα μάς δεν ισχύει το αυτονόητο δηλαδή το ρίσκο του επιχειρήν σε αυτήν την περίπτωση;

ΓΙΑΤΙ  πρέπει να πεθάνει η Γενική Αεροπορία   και ο αεροπορικός -αεραθλητικός τουρισμός στην χώρα μας.
 
ΓΙΑΤΙ η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΑΕΡΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ πρεσβευτής της Γενικής Αεροπορίας της  χώρας μας από το 1928  δεν προσκαλείται να  συμμετέχει σε ομάδες εργασιας ώστε να καταθέσει τήν εμπειρία της αλλά και τις προτάσεις της ;

Ποιά συμφέροντα  την αποκλείουν;

* Dr.Νίκος Μακράκης – πρόεδρος της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας

 

Σχετικά Άρθρα

Ο Τζιτζικώστας στο Συνέδριο της ΕΝΠΕ στην Αλεξανδρούπολη

Συγκινητική ήταν η αποχαιρετιστήρια ομιλία του Προέδρου της Ένωσης...

Επίδομα Θέρμανσης: Όσα πρέπει να γνωρίζετε – Οι προθεσμίες και οι πληρωμές

Άνοιξε χθες, Τέταρτη (13/11) η ηλεκτρονική πλατφόρμα «myΘέρμανση», μέσω της...

Ένοχος ο πατέρας Αντώνιος

Ένοχος για κακοποιήσεις φιλοξενούμενων παιδιών της «Κιβωτού του Κόσμου» και ηθική...

Η Σοφία Ζαχαράκη στο συνέδριο της ΚΕΔΕ

«Είστε τα «μάτια» της Πολιτείας στον εντοπισμό και την...

Τοποθέτηση 388 καμερών ελέγχου τοποθετούνται στην περιφέρεια Αττικής

Έχοντας ως στόχο τη δραστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων...

Τελευταία Άρθρα

spot_img