16.4 C
Athens
Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου, 2023
ΑρχικήΝέαΕλλάδα«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!»

«Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!»

Ημερομηνία:

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ

Δροσερή, διαφορετική και συναισθηματική η νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με πρωταγωνιστή τον Όττο, έναν Αυστριακό που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας για να γευτεί το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η Ελλάδα και; Έμεινε για πάντα!

Μια πραγματική ιστορία είναι το storytelling της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ, που με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι πολύ απλά, η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας -τα στενά σοκάκια, οι φιλικοί άνθρωποί μας, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή της, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις μας… όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι… να μη θελήσουν να φύγουν ποτέ.

Φέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί αν βρεθεί έστω και μια φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να θέλει να μείνει για πάντα. Και δεν το λέμε εμείς οι Έλληνες, αλλά όλοι εκείνοι στους οποίους όντως συνέβη. Εμπνεόμενοι, λοιπόν, από τις αληθινές ιστορίες τους, αποφασίσαμε ως χώρα να «προειδοποιήσουμε» τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί (!). Γιατί καμιά φορά, στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου σπίτι.

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας τόνισε σχετικά με τη νέα καμπάνια:

«Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα.

Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Άρθρα

4ήμερη πανελλαδική απεργία στα ταξί από σήμερα – Χωρίς ταξί η Αττική Τρίτη-Τετάρτη

Σε δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης...

Είναι νομοτέλεια, πως θα υπάρξουν εξελίξεις…

Του Θοδωρή Γιάνναρου Ζούμε εποχές απίστευτου πολιτικού κάλλους, που ναι...

Κινητή μονάδα για τις μαθησιακές δυσκολίες, πηγαίνει «παντού»

Λειτουργεί τα τελευταία τρία χρόνια και μέχρι σήμερα, 387...

Youth Pass: Ενίσχυση έως 300 ευρώ για νέους – Πότε αρχίζουν οι αιτήσεις

Στις 9 Νοεμβρίου ανοίγειη πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων...

Τουρισμός για όλους: Αντίστροφη μέτρηση για τον δεύτερο κύκλο του προγράμματος

H πλατφόρματου προγράμματος «Τουρισμός για Όλους», όπου οι ωφελούμενοι...

Τελευταία Άρθρα

spot_img